נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות לזנזיבר

נוסעים לאי הטרופי זנזיבר בקרוב? באתר פורטל קארד תמצאו את ביטוח הנסיעות שיתאים את עצמו אליכם בשיתוף עם חברת הביטוח המובילה בישראל המתמחה אך ורק בביטוחי נסיעות לחו"ל חברת פספורט קארד.

ביטוח נסיעות לזנזיבר באתר פורטל קארד

אתר פורטל קארד מרכז עבורכם את כל המידע החשוב ביותר על רכישה והתנהלות עם ביטוח נסיעות לחו"ל ולאי הטרופי זנזיבר בשיתוף עם חברת הביטוח המובילה בישראל פספורט קארד.

 

באתר תוכלו למצוא שלל כתבות בנישות שונות על רכישת פוליסות שונות של ביטוח הנסיעות פספורט קארד, מחירים, מידע על איסוף כרטיס הפספורט קארד, פוליסות לפי מדינות ויעדים, מידע מפורט על ההרחבות הנרכשות וגם מגזין שלם עם מגוון של כתבות מתחדשות.

 

כמו כן באתר פורטל קארד תוכלו לצפות בנראות של טפסים מסויימים להגשת תביעות והנחיות להגשת תביעות ביטוח נסיעות פספורט קארד לזנזיבר מכל הסוגים!

 

ביטוח נסיעות לזנזיבר

ביטוח נסיעות לזנזיבר עם פספורט קארד

ביטוח נסיעות לאי זנזיבר רוכשים רק עם פספורט קארד! בפוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת של פספורט קארד תוכלו למצוא מגוון כיסויים משלימים ומותאמים גם ברמה הבסיסית שיכסו אתכם בצורה הטובה ביותר כמו למשל: כיסויים להטסות רפואיות, טיפולי שיניים חירומיים, כיסוי מיוחד להחמרת הריון שהתגלה בזנזיבר בשלבים ראשוניים, כיסויים להוצאות מיוחדות עבור פינויים אוויריים, ימיים ויבשתיים שעשויים להיות הכרחיים בזמן השהייה שלכם באי הטרופי זנזיבר, ואפילו תוכלו לקבל כיסויים לאיתור המבוטחים או כיסוי עלות חבות לצד שלישי בעקבות נזק שאירע כתוצאה מפעילות של המבוטח.

 

רכוש פספורטכארד מכאן

ביטוח נסיעות לחו"ל לזנזיבר - ההרחבות הנפוצות

בין ההרחבות השכיחות שרוב הישראלים מוסיפים לפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית של פספורט קארד לזנזיבר נמנים הכיסויים הבאים כגון:

  • הרחבת ספורט אתגרי – על האי הטרופי זנזיבר ייתכן מאוד שתבצעו פעילות אתגרית וייתכן גם מאוד שטווח גילאים מסויים יחוייב אף לרכוש את ההרחבה הזאת ליעד אקזוטי כזה. במסגרת ההרחבה מכוסים טיפולים רפואיים בחו"ל בגין פציעות או תאונות שנגרמו כתוצאה מספורט אתגרי שנעשה במסגרת תחביב בלבד. (את הרשימה המלאה המפרטת את הפעילויות שנחשבות לספורט אתגרי תוכלו למצוא בכתבה שנמצאת באתר שלנו "פורטל קארד" בשם "ביטוח נסיעות ספורט אקסטרים").
     
  • הרחבת גניבת מכשיר סלולרי – גם לגניבת מכשיר טלפון סלולרי במדינת אי עניה וטרופית כמו: זנזיבר תוכלו לרכוש כיסוי בתקרות של עד 800 או 1600 דולר ובניכוי סכום השתתפות עצמית על תביעה בסך 100 דולר. בנוסף, חשוב לציין כי עם רכישת הביטוח עליכם לציין מהו הדגם של המכשיר שנמצא אצלכם ורצוי גם לבחון אם אתם רוצים לבטח אותו לפי זמן הקניה ואם יש בידיכם קבלות על זמן הקניה שלו שאז ינכו גם כמה שפחות אחוזי בלאי.

יתרונות ביטוח נסיעות פספורט קארד לזנזיבר

לסיכום, לביטוח הנסיעות של פספורט קארד שתרכשו באתר פורטל קארד מגוון יתרונות שיוכלו לסייע לכם ולהנעים את שהותכם בזמן הביקור שלכם באחת ממדינות האי הטרופיות של אפריקה כמו זנזיבר ובשאר מדינות העולם.

 

בין היתרונות נכללים: שירות עיכוב טיסה (שירות Flight Delay) שמאפשר לכם להתארח בטרקלינים מפוארים בשדות תעופה מרובים בעולם במידה וטיסתכם מתעכבת, שירות איתור הכבודה ומתן פיצוי נרחב של עד 1000 דולר בעיכוב של יותר מ-5 ימים ושירות חדר מצ"ב ייעודי המסייע לישראלים רבים המבוטחים בכל חברות הביטוח להתעדכן בסיטואציות ביטחוניות ואף אנטישמיות בזנזיבר, אפריקה ומסביב לעולם.