נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות לג'מייקה

טסים בקרוב למדינת ג'מייקה? חשוב לכם לרכוש את ביטוח הנסיעות שיכסה אתכם בשלל תרחישים מגוונים. פורטל קארד מייד מעדכן אתכם בכל הפרטים:

על ביטוח נסיעות לג'מייקה

מלבד בוב מארלי למדינת ג'מייקה שממוקמת בין יבשת אמריקה הדרומית לאמריקה הצפונית יש הרבה מה להציע לכם החל מחופים מדהימים וכלה בספורט אקסטרים. עם זאת חשוב לדעת כי קיימות סכנות רבות הטומנות בטיול פוטנציאל גדול לשלל אירועים ביטוחיים ולכן עליכם לרכוש את ביטוח הנסיעות של פספורט קארד שיגן עליכם מפניי עלויות והוצאות בזמן שאתם בטיול במדינת ג'מייקה.

 

ביטוח נסיעות לג

ביטוח נסיעות לג'מייקה עם פספורט קארד

ביטוח הנסיעות של פספורט קארד מעניק לכם שלל יתרונות מצויינים שנפרט מספר מהם מטה, כמו למשל:

  • חדר מצ"ב - בזמן שהייתכם ביעד כמו ג'מייקה ביכולתכם לעדכן את פספורט קארד ולהתעדכן באפליקציית פספורט קארד בשירות בלעדי שנותן עדכונים לכל הישראלים מכל חברות הביטוח. השירות עשוי לעדכן אתכם על אירועים אנטישמיים בחו"ל שעליכם להיזהר מהם ולדווח גם על מה שאתם רואים בשטח באפליקציה.

  • שירות עיכוב טיסה - שירות עיכוב הטיסה נקרא גם: Passportcard Flight Delay והוא מעניק לכל רוכשי הפוליסה הבסיסית של פספורט קארד הזדמנות להתפנק באחד ממגוון טרקליני העסקים הפרוסים במגוון שדות תעופה בעולם בהרשמה מוקדמת עם מספר הטיסה ובתנאי שהטיסה מתעכבת מעל 90 דקות מזמן ההמראה המקומי. כמו כן השירות מסופק כמובן בשדות תעופה וטרמינלים בהם קיימים טרקלינים זמינים.

פוליסת ביטוח נסיעות פספורט קארד לג'מייקה - ההרחבות הנפוצות

בין ההרחבות הבאות שנוסעים לג'מייקה מרבים לרכוש כשהם עושים לעצמם ביטוח נסיעות פספורט קארד מופיעים הכיסויים הבאים:

  • הרחבת הכבודה הבלעדית של פספורט קארד - פספורט קארד מעניקה לכם הרחבת כבודה בלעדית שמכסה אתכם מפניי מקרים של אובדן גניבה או עיכוב של כבודה. באופן בלעדי פספורט קארד מפצה את הנוסעים עד 1000 דולר לעיכוב כבודה 150 דולר ברגע המקרה ובמידה וחל עיכוב של מעל 5 ימים תוכלו לקבל עוד 850 דולר! בנוסף הכיסוי המירבי לכבודה מגיע עד לסכום של 2500 דולר ובניכוי השתתפות עצמית בכפוף לתנאי הפוליסה לפי השנה שבה נרכשה.

  • הרחבה לגניבה של מחשב נייד - במדינות בהן קיים רוב של אוכלוסייה עניה מקרי הגניבות מרובים ולכן כדאי לבטח את עצמכם אם אתם נוסעים לג'מייקה עם הלפטופ שלכם. תקרות הכיסוי עומדות על טווחים של בין: 750/1500 או 2000 דולר בכפוף לדמי פרמיה משתנים. כמו כן בכפוף לכך גם משתנות תקרות ההשתתפות העצמית.

  • הרחבה להחמרת מצב רפואי קיים - עבור מבוטחים שסובלים ממחלות כרוניות פספורט קארד מעניקה את הכיסוי המשלים ביותר שיכסה אותם עד סכום של 350000 דולר וללא השתתפות עצמית בתשלום עם כרטיס הפספורט קארד. כמו כן נציין כי תשלום הפרמיה נקבע על פי תהליך חיתום רפואי מיוחד שכולל שליחת מסמכים תואמים והצהרה כנה אודות המצב הרפואי הקיים של המבוטח.
     

רכוש פספורטכארד מכאן

ביטוח נסיעות לחו"ל לג'מייקה עם פורטל קארד

לסיכום, אתר הביטוח המומלץ פורטל קארד מכוון אתכם ברכישת ביטוח נסיעות פספורט קארד מותאם עבורכם בניצוחו של סוכן הביטוח המוסמך והמורשה בר דוידסון.

 

על מנת לצפות במחירים עדכניים תוכלו להיכנס ללשונית המחירון, ולחשב מחיר ביטוח נסיעות לג'מייקה על פי הצורך האישי שלכם כמו: מספר ימים מדינות נוספות שברצונכם לטייל בהן מצבכם הרפואי והגילאים שלכם.

 

לסיום פורטל קארד מאחל לכם נסיעה טובה ובטוחה לג'מייקה!