נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות לאפריקה

טסים בקרוב לאחת מהמדינות השוכנות ביבשת אפריקה? כל הפרטים על ביטוח נסיעות למדינות אפריקה מחכים לכם כאן בכתבה שהכנו לכם באתר ביטוחי הנסיעות לחו"ל המומלץ פורטל קארד.

ביטוח נסיעות לאפריקה באתר פורטל קארד

אתר פורטל קארד מרכז בתוכו שלל מאמרים ומגזין שלם המכיל תכנים מעולים שיסייעו לכם בבחירת ביטוח הנסיעות המשלים ביותר עבורכם בשיתוף חברת הביטוח המובילה בישראל פספורט קארד.

 

באתר פורטל קארד תוכלו להנות משלל אזורי מידע מונגשים כולל מחירון, ונראות של טפסים כמו למשל: טפסים להגשת תביעה בנושאי כבודה, ביטול וקיצור נסיעה, חבות כלפיי צד ג' ועוד. בנוסף תוכלו לקבל באתר מידע עדכני אודות איסוף כרטיס הפספורט קארד שנדבר עליו בסעיף הבא.

 

רכוש פספורטכארד מכאן

ביטוח נסיעות לאפריקה עם כרטיס האשראי של פספורט קארד

חברת הביטוח פספורט קארד ייצרה את הפטנט הבלעדי שמעניק ללקוחותיה אפשרות של סליקת כרטיס אשראי נטען לצורך קבלת כסף לשימוש עבור טיפולים רפואיים.

 

הכרטיס הנ"ל מקל כל כך על שהות של רבים בחו"ל ובאפריקה כך שהוא לא מאלץ את הנוסעים להיכנס אל חשבון הבנק, לבדוק את היתרה ולהתעסק רק בשליחת מסמכים במהלך הטיול אלא מעניק למבוטחים את האפשרות לקבל את הסכום לכרטיס באותו רגע גם בלחיצת כפתור באפליקציה הבלעדית של פספורט קארד. כמו כן נציין גם שבעת איסוף הכרטיס הוא אינו מטען בכסף ורק בקרות המקרה הביטוחי נעשות בו הפעולות הנדרשות.

 

ביטוח נסיעות לאפריקה

ביטוח נסיעות לחו"ל לאפריקה - ההרחבות הנפוצות

בין ההרחבות השכיחות שנוסעים רוכשים ביציאה למדינות אפריקה נכללים בעיקר הכיסויים הבאים:

  • הרחבת ביטול וקיצור נסיעה – מדובר באחת ההרחבות הנפוצות ביותר שנוסעים מרבים לרכוש בנסיעה למדינות אפריקה כיוון שנסיעה ליעדים רחוקים שכאלו מעלה באופן קבוע את מחירי הטיסות ובמידה ואירוע רפואי חירומי עלול לקרות טרם הטיסה הכיסוי הזה כבר פעיל טרם הנסיעה ולכן מוטב לרכוש את הביטוח והכיסוי כמה שפחות זמן ממועד קניית הכרטיסים למדינה הספציפית שאתם טסים אליה להתחיל את הטיול שלכם באפריקה.
     
  • הרחבה לגניבת מכשיר סלולרי – בעיקר במדינות עניות כל כך כמו מדינות אפריקה מתרבים הסיכויים לגניבת המכשיר הסלולרי הנייד שבידיכם ולכן כדאי שתרכשו הרחבה שתפצה אתכם במקרה של גניבת טלפון סלולרי עד סכום של 800 או 1600 דולר לפי בחירתכם בכפוף לניכוי השתתפות עצמית על תביעה בסעיפי הפוליסה. כמו כן, חשוב גם לציין את דגם המכשיר אותו אתם מעוניינים לבטח טרם מועד הנסיעה ובמקרים של תביעה על גניבה חובה להשיג דו"ח משטרה מתחנת משטרה מקומית.

יתרונות ביטוח נסיעות פספורט קארד לאפריקה

לסיכום, לביטוח הנסיעות של פספורט קארד שתרכשו באתר פורטל קארד מגוון יתרונות שיוכלו לסייע לכם ולהנעים את שהותכם במדינות אפריקה ובשאר מדינות העולם. בין היתרונות נכללים: שירות עיכוב טיסה שמאפשר לכם לבקר בטרקלינים מפוארים בשדות תעופה רבים בעולם במידה וטיסתכם מתעכבת, שירות איתור הכבודה ומתן פיצוי נרחב של עד 1000 דולר בעיכוב של יותר מ-5 ימים ושירות חדר מצ"ב ייעודי המסייע למבוטחים רבים מכל חברות הביטוח להתעדכן בסיטואציות ביטחוניות ואף אנטישמיות מסביב לעולם.


צוות אתר פורטל קארד מאחל לכם נסיעה טובה, בריאה ובטוחה לטיול שלכם באפריקה!