נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות לאלבניה

מתכננים טיול לאלבניה בקרוב? אתר פורטל קארד כאן כדי להציע לכם את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר בשוק לאלבניה בשיתוף עם חברת הביטוח המובילה ביותר בישראל פספורט קארד.

ביטוח נסיעות לאלבניה בפורטל קארד

פורטל קארד הוא אתר שמרכז עבורכם מידע רב בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל יחד עם חברת ביטוח פופולרית מאוד בישראל פספורט קארד. בפורטל קארד תוכלו לקרוא מגוון כתבות באזור המגזין אודות ביטוח פספורט קארד לשל קבוצות גיל מצבי סיכון בריאותיים ויעדים שונים מסביב לעולם שניתן לרכוש אליהם ביטוח נסיעות פספורט קארד בניהם מדינת אלבניה.

 

כמו כן, פורטל קארד תוכלו גם לעיין במחירון הפוליסות לקבל מידע בדבר איסוף כרטיס הפספורט קארד הנטען, ולצפות בנראות של מגוון סוגי טפסים להגשת תביעות חיתום רפואי וכיוצא בזה.

 

ביטוח נסיעות לאלבניה

ביטוח נסיעות לאלבניה עם פספורט קארד

בפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית של פספורט קארד ניתן למצוא מגוון כיסויים חשובים, כמו למשל:

  • כיסוי להחזר הוצאות שהות מעבר לתקופת הביטוח - במידה ועל המבוטח להאריך את שהותו בחו"ל עקב אשפוז או מצב רפואי מיוחד המתועד על ידי רופאים מומחים ביעד קיים כיסוי עבור שהייה מעבר לתקופת הביטוח שתוכננה עם תקרת כיסוי בסך של 1500 דולר לכרטיס טיסה למבוטח ועד כיסוי של 1000 דולר לכרטיס טיסה עבור מתלווה אליו. עלות לילה בחו"ל מכוסה עד 100 דולר ללילה ועד 15 לילות בכפוף לניכוי סכום השתתפות עצמית בסך 50 דולר.

  • כיסוי מיוחד לגילוי הריון בחו"ל - במקרים בהם מתגלה הריון בשלבים ראשוניים בחו"ל עד שבוע 12 ובתנאי שמדובר באירוע חירום הקשור לגילוי ההריון ניתן כיסוי ביטוחי להוצאות רפואיות פתאומיות.

  • כיסוי עבור חבות כלפי צד שלישי - במקרים בהם אירע נזק לצד שלישי במדינת אלבניה או במדינה אחרת בחו"ל ניתן לתבוע על כך עד סכום של 100000 דולר ובתנאים מסוימים כמו למשל שהנזק לא נעשה בזדון שלא מדובר בחבות עקב החזקה בנכסים בכלי רכב, שיט וטיס ועוד.

 

רכוש פספורטכארד מכאן

ביטוח נסיעות לחו"ל לאלבניה - ההרחבות הנפוצות

בין הכיסויים השכיחים שמטיילים למדינת אלבניה רוכשים בביטוח הנסיעות של פספורט קארד נמנות ההרחבות הבאות והן:

  • הרחבת כבודה - הרחבה לאובדן גניבה או עיכוב של כבודה היא מבין ההרחבות הנפוצות ביותר בנסיעה לאלבניה שנוסעים רבים מגיעים אליה בעזרת טיסות קונקשן כי לא תמיד יש טיסות ישירות וכך רבים הסיכויים שהמזוודה תתעכב.

  • הרחבת החזר דמי השתתפות עצמית לרכב שכור/קרוואן - מטיילים רבים הנוסעים למדינת אלבניה משכירים רכב או קרוואן לצורך טיול בזמנים נוחים לפי החלטתם. עם זאת קיימים מקרים בהם חברת ההשכרה דורשת סכום השתתפות עצמית גבוה לכיסוי נזקים שנגרמו לרכב על ידי כלי רכב אחר ולכן קיימת אפשרות לבטח את עצמכם גם מפניי התשלום הזה עד 1500 דולר ובניכוי סך השתתפות עצמית של 50 דולר.

יתרונות ביטוח נסיעות פספורט קארד לאלבניה

לסיכום לביטוח הנסיעות של פספורט קארד שתרכשו באתר פורטל קארד מגוון יתרונות שיוכלו לסייע לכם ולהנעים את שהותכם בזמן הביקור שלכם במדינת אלבניה ובשאר מדינות העולם.

 

בין היתרונות נכללים: שירות עיכוב טיסה שמאפשר לכם לבקר בטרקלינים מפוארים בשדות תעופה רבים בעולם במידה וטיסתכם מתעכבת, שירות איתור הכבודה ומתן פיצוי נרחב של עד 1000 דולר בעיכוב של יותר מ - 5 ימים ושירות חדר מצ"ב ייעודי המסייע למבוטחים רבים מכל חברות הביטוח להתעדכן בסיטואציות ביטחוניות ואף אנטישמיות באלבניה ומסביב לעולם.

 

לסיום צוות פורטל קארד מאחל לכם שהייה בטוחה במדינת אלבניה!