- פורטל קארד
- אזור מידע
- תביעות
הנחיות וטפסי תביעות
מה בעמוד זה? לחץ לפתיחת תוכן עניינים
אובדן כבודה? מקרה רפואי בחו"ל? נאצלתם להפעיל את ביטוח פספורט קארד שלכם? לפניכם הנחיות וטפסים להורדה לצורך תביעת הביטוח.
אז איך מגישים תביעה?
זה אונליין, זה פשוט וקל, ראו בסרטון הבא כיצד מגישים תביעה דרך פספורט קארד. כמו כן, ניתן להוריד טפסים ולשלוח אותם באימייל, בפקס ואפילו בדואר - תלוי בשיטה שאתם בוחרים. אם החלטתם לעשות זאת אונליין - ראו את הסרטון:
הורדת טפסי תביעה והנחיות
לפניכם טבלה המכילה קבצים להורדה, לכל סוג תביעה יש מסמך הנחיות וטופס תביעה להורדה.
תביעה בגין איבוד כבודה | ⇩ טופס להורדה | ⇩ הנחיות להורדה | |
תביעה בגין הוצאות רפואיות | ⇩ טופס להורדה | ⇩ הנחיות להורדה | |
תביעה בגין קיצור / ביטול נסיעה | ⇩ טופס להורדה | ⇩ הנחיות להורדה | |
לאן מגישים את התביעה?
על מנת להגיש תביעה לפספורטכארד יש להוריד את הטפסים מעלה, למלא ולשלוח באחד מהדרכים הבאות:
- פספורטכארד שלי - מוזמנים דרך האזור האישי להתחיל תהליך תביעה.
- אימייל - pcsr@passportcard.co.il
- פקס - 09-8920931
- דואר - ת.ד.8767 נתניה 42504
לפניכם דוגמאות של מקרי תביעה
- במקרה שבו שילמתם מכספכם על טיפול רפואי בחו"ל ולא שילמתם באמצעות כרטיס פספורט קארד בגלל סיבה מוצדקת, ניתן לתבוע את כספכם בחזרה בעזרת טופס "תביעה בגין הוצאה רפואית או ביטול / קיצור נסיעה".
- במידה ורכשתם פוליסת ביטוח ביטול נסיעה ובמקרה שבו ביטלתם את נסיעתכם לחו"ל תוכלו לתבוע בגין ביטול נסיעה עקב מצב רפואי חדש שקרה שבגללו לא תוכלו לצאת לחו"ל ע"פ תנאי הפוליסה בעזרת טופס "תביעה בגין הוצאה רפואית או ביטול / קיצור נסיעה".
- במקרה והכבודה מאחרת ולא התקבלה בעת הנחיתה, יש לגשת לדלפק של המוביל האווירי ולקבל אישור על כך שהכבודה מאחרת איחור משמעותי, לאחר מכן יש ליצור קשר עם המוקד על מנת לקבל 150 דולר טעינה לכרטיס המגנטי כשיפוי עבור רכישת מוצרי צריכה חיוניים להמשך השהייה בחו"ל.
- במקרה והכבודה נאבדה לחלוטין או נגנבה יש לקבל על כך אישור מהמוביל האווירי, בעת חזרתכם ארצה יש להגיש תביעה עבור התכולה שהייתה בכבודה בעזרת טופס " תביעה בגין כבודה ושחזור מסמכים".
- הביטוח של פספורטכארד מכסה את לקוחות החברה בכל מדינות העולם (ראה כאן רשימת טלפונים)
- יש לשמור את הכרטיס המגנטי לאחר חזרתם ארצה, פעם הבאה שתטוסו לחו"ל תוכלו ליצור קשר עם מוקד החברה ולהפעיל את הכרטיס (לאקטב את הכרטיס) לקראת החופשה הבאה.