לשרותכם במוקד הטלפוני 24 שעות: 0722-601089
טסים לחו"ל? דאגו כי יש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל
עם הכרטיס המגנטי של פספורטקארד!

או חייגו אלינו: 0722-601089

טפסים להורדה ודרכי טיפול בתביעות

לפניכם טפסים להורדה לצורך תביעת הביטוח על אובן כבודה הוצאה רפואית ביטול או קיצור נסיעה, תוכלו להמשיך לקרוא עוד על דרכי טיפול באופן פשוט בהמשך הדף.
 
הורד טופס תביעה בגין אובדן כבודה הורד טופס תביעה בגין אובדן כבודה
טופס תביעה בגין אובדן כבודה טופס תביעה בגין הוצאה רפואית

לאן מגישים תביעה?

על מנת להגיש תביעה לפספורטכארד יש להוריד את הטפסים מעלה, למלא ולשלוח באחד מהדרכים הבאות:
אימייל - pcsr@passportcard.co.il
פקס - 09-8920931
דואר - ת.ד.8767 נתניה 42504

דרכי הטיפול בתביעה

לקוחות פספורטכארד ישראל יקבלו את הכרטיס המגנטי שלהם בפעם הראשונה בשדה התעופה בשלוחה D בדיוטי פרי. היתרון של הכרטיס המגנטי הוא שכל טיפול רפואי שהלקוח יקבל בחו"ל ורכישת תרופות מרשם ישולם באמצעות אותו כרטיס מגנטי, כך הלקוח לא משלם דמי השתתפות עצמית ולא מוציא כסף מכיסו. במקרה של בעיה רפואית בחו"ל יש ליצור קשר עם המוקד של החברה הפתוח 24/7 ולהודיע על המצב ועל הבעיה הרפואית, הנציגים יידעו לתת מענה ולהסביר לכם מה לעשות ואפילו יוכלו להעניק לכם הכוונה לאן לגשת על מנת לקבל טיפול רפואי. ניתן לשלם עם הכרטיס בכל המרפאות ובתי המרקחת בעולם שמכבדים תשלום באמצעות תשלום בכרטיס האשראי MasterCard.
בדף זה תוכלו למצוא את המדריך למשתמש שבו רשומים כל דרכי יצירת הקשר בשיחת חינם (מטלפון קווי) מרוב מדינות העולם, דרך הסקייפ, דרך הטלפון הכללי ודרך האימייל .

לפניכם דוגמאות של מקרים


✔ במקרה שבו שילמתם מכספכם על טיפול רפואי בחו"ל ולא שילמתם באמצעות כרטיס פספורט קארד בגלל סיבה מוצדקת, ניתן לתבוע את כספכם בחזרה בעזרת טופס "תביעה בגין הוצאה רפואית או ביטול / קיצור נסיעה".

✔ במקרה שבו ביטלתם את נסיעתכם לחו"ל תוכלו לתבוע בגין ביטול נסיעה עקב מצב רפואי חדש שקרה שבגללו לא תוכלו לצאת לחו"ל ע"פ תנאי הפוליסה בעזרת טופס "תביעה בגין הוצאה רפואית או ביטול / קיצור נסיעה".

✔ במקרה והכבודה מאחרת ולא התקבלה בעת הנחיתה, יש לגשת לדלפק של המוביל האווירי ולקבל אישור על כך שהכבודה מאחרת איחור משמעותי, לאחר מכן יש ליצור קשר עם המוקד על מנת לקבל 150 דולר טעינה לכרטיס המגנטי כשיפוי עבור רכישת מוצרי צריכה חיוניים להמשך השהייה בחו"ל.

✔ במקרה והכבודה נאבדה לחלוטין או נגנבה יש לקבל על כך אישור מהמוביל האווירי, בעת חזרתכם ארצה יש להגיש תביעה עבור התכולה שהייתה בכבודה בעזרת טופס " תביעה בגין כבודה ושחזור מסמכים".

✔ הביטוח של פספורטכארד מכסה את לקוחות החברה בכל מדינות העולם (ראה כאן רשימת טלפונים)

✔ יש לשמור את הכרטיס המגנטי לאחר חזרתם ארצה, פעם הבאה שתטוסו לחו"ל תוכלו ליצור קשר עם מוקד החברה ולהפעיל את הכרטיס (לאקטב את הכרטיס) לקראת החופשה הבאה.