נוסעים לחו"ל? דאגו לביטוח נסיעות לחו"ל עם הביטוח של פספורט קארד!

ביטוח נסיעות להולנד

טסים אל המדינה שהכי מזוהה עם טחנות רוח, אופניים, קבקבי עץ וגבינות מיוחדות? הולנד מחכה לכם עם המון אטרציות שוות, רק רגע לפני שתטוסו רכשו דרך פורטל קארד ביטוח נסיעות להולנד של פספורט קארד ותחסכו בעלויות.

למה לעשות ביטוח פספורט קארד להולנד

ההמלצה שלנו היא תמיד לטוס מחוץ לארץ עם ביטוח נסיעות מתאים. כזה שיבטיח לכם כיסוי רפואי וכלכלי במקרים רפואיים או תאונות. הולנד היא מדינה מאד מגוונת שמספקת אטרקציות כמעט לכל אחד מרווקים דרך זוגות צעירים ועד למשפחות עם ילדים. כל אחד יוכל למצוא את מקומו בהולנד ולהנות מהשהות בה.


יחד עם זאת הסיכונים רבים, בין אם להיכנס לפארק שעשועים ועד רכיבה על אופניים שכה נפוצה בהולנד. כל אלו למשל הם סיכונים שכדאי לשקול לבטח מבעוד מועד ולחסוך לכם זמן וכסף על טיפול שיידרש.

 

רכוש פספורטכארד מכאן

כמה עולה לרכוש ביטוח נסיעות להולנד?

עלות ביטוח נסיעות להולנד עם פספורט קארד ניתן לראות במחירון. נדגיש כי מדובר בפוליסה בסיסית וניתן להוסיף לה הרחבות נוספות. פוליסת הבסיסי מספקת כיסוי לטיפול רפואי בחו"ל, חילוץ והצלה ופגיעה בצד ג'. תמיד כדאי לקרוא את תנאי הפוליסה ואת הכיסויים לפני רכישת הפוליסה.

אם אתם מזהים שאופי הטיול שלכם דורש הרחבות נוספות שיצטרפו לפוליסת הבסיס, תוכלו לבחון את ההרחבות שלנו ולהתאים את הביטוח לצרכים שלכם. כל תוספת מהווה תוספת תשלום ותלויה גם בנתונים שלכם.
 

ביטוח נסיעות להולנד

הרחבות נפוצות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל להולנד 

כדי להפוך את הפוליסה למקיפה יותר ניתן להוסיף לביטוח הנסיעות הבסיסי מתוך מגוון ההרחבות שלנו. אלו חלק מההרחבות המומלצות להולנד שניתן להוסיף לביטוח:

  • ביטוח כבודה – בטיסה להולנד, כמו בהרבה יעדים תיירותיים, עשויות לקרות תקלות כבודה, בין אם לא הגיעה ליעד או בין אם ניזוקה בטיסה.ביטוח הכבודה בפספורט קארד יכסה אתכם וידאג לפצות אתכם בעת הגעתכם להולנד כדי שלא תפגעו מהתקלה עם הכבודה שלכם.
     

  • סקי או ביטוח ספורט חורף - אם בתכניות שלכם לטוס לחופשת סקי בהולנד, כדאי שתכירו את ביטוח ספורט חורף של פספורט קארד שידאג שתהיו מכוסים אם תפצעו או תזדקקו לטיפול רפואי בזמן הסקי.
     

  • ספורט אתגרי - הרחבה לביטוח הבסיסי שתדאג שתהיו מכוסים במגוון פעילויות ספורט אתגרי כמו רכיבה על אופניים או אופנוע שטח, טיפוס הרים, טרקים ועוד.

כדאי שתכירו את הביטוח שידאג שתקבלו את הטיפול הרפואי המתאים במידה ותיפצעו חלילה באחת מפעילויות הספורט האתגרי בהולנד.
 

באנר מטיילים

למה כדאי לבחור בפספורט קארד?

אחד מהיתרונות ברכישה של ביטוח פספורט קארד הוא שניתן לקנות את הביטוח אונליין מכל מכשיר בכל מקום שיש בו קליטה. תהליך הרכישה הדיגיטלי פשוט, ידידותי ונוח. אם באמצע התהליך תתקלו בקשיים שאתם לא מבינים תוכלו לבחור לדבר עם נציג האתר שיסייע ברכישה. תהיו בטוחים שבבחירה בפספורט קארד תוכלו לקבל את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר והיעיל ביותר שקיים.


רוצים שסוכן יחזור אליכם?
השאירו פנייה או חייגו כעת:
077-7299972

כיצד משתמשים בכרטיס פספורט קארד בהולנד 

אתם בהולנד וצריכים להפעיל את הביטוח? תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות במגוון דרכים:

  • פנייה למוקד שירות לקוחות פספורט קארד הזמין עבורכם במיוחד בהולנד, 24/7 בשיחת חינם.

  • במידה ואתם בהולנד ואין לכם אפשרות לחייג מטלפון קווי, תוכלו לעשות זאת על ידי חיוג למוקד החירום הזמין מכל מקום בעולם 24/7 

  • ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות באתר פספורט קארד, בפייסבוק, בוואטסאפ וגם באפליקציה של פספורט קארד.